SEO Freelancer Kraków – nowe inicjatywy
Jednym z elementów tradycyjnego marketingu, który generalnie jest frustrujący, jest niejasny zwrot z inwestycji. Billboardy mają średnią liczbę wyświetleń na podstawie wzorców ruchu. Reklamy oceniają ogólne opinie na podstawie systemów ocen. Ale SEO jest całkowicie policzalne i można je łatwo powiązać z dowolnymi płatnymi strategiami cyfrowymi.
Optymalizacja strony internetowej
Teraz nie będzie to tak proste jak płatne reklamy i będziesz musiał połączyć kilka kropek na zapleczu swojej witryny, aby naprawdę zrozumieć, w jaki sposób ruch organiczny prowadzi do sprzedaży. Jednak przy odrobinie wiedzy na temat Google Analytics możesz łatwo skonfigurować różne konwersje, które można śledzić na podstawie kliknięć reklam w witrynie, wyświetleń stron, realizacji zamówień, typu „kliknij, aby połączyć” itp.
Jeśli chodzi o optymalizację działań SEO, możesz użyć narzędzi, takich jak Google Search Console, aby lepiej zorientować się, jak ludzie Cię znajdują, na co jesteś w rankingu i gdzie można poprawić. Będziesz mógł nawet zagłębić się w stan swojej witryny, co ponownie jest kluczowym elementem zaangażowania użytkowników.
Przynosi korzyści innym strategiom marketingowym
Prawie każdy projekt internetowy zawiera jakiś element badań SEO. Niezależnie od tego, czy jest to płatne, przychodzące (treść na naszej stronie internetowej), wychodzące (treść wysyłana do klientów) czy związane z produktem, nasze zasoby i działania związane z SEO służą do podejmowania decyzji podejmowanych przez inne zespoły i odwrotnie. Badania i spostrzeżenia każdego zespołu pomagają pobudzić swędzenie do zbadania potencjalnego zapytania wyszukiwania lub wypróbowania innej frazy w reklamie. Pod wieloma względami testowanie tego, co działało organicznie za pośrednictwem innych kanałów marketingowych, może wzmocnić, czy coś naprawdę działa, czy nie, w Twojej strategii SEO.
Dzięki niemu dowiesz się, jakie trendy pojawiają się w Twojej branży, jakich klientów chętniej klikają, które elementy produktu lub usługi są bardziej przydatne, a nawet jak nazwać funkcję. Ponownie, Twoja praca nad optymalizacją witryny poprzez zrozumienie, na czym zależy Twoim klientom. To może tylko pomóc w informowaniu o innych działaniach marketingowych.